Cea mai ampla campanie de loializare derulata recent in domeniul bancar, oferta de rate reduse a Bancii Comerciale Romane – Scade Rata, a fost accesata de peste 20.000 de clienti in trei luni de la lansare, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro. „Prin campania de loializare Scade Rata facilitam accesul clientilor la imprumuturi eficiente cu beneficii clare si imediate: rate reduse in medie, la nivel de tara, cu 20%, comisioane ZERO (de analiza, de administrare), asigurare de viata gratuita si inlesnirea substantiala a procesului de aprobare. Am oferit clientilor nostri o solutie comerciala concreta, aliniata la conditiile economice existente. Am reusit sa ne atingem scopul si vom continua”, spune Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR.

Pana la acest moment, valoarea medie a unui credit refinantat este de 26.500 euro la nivel national. Reducerea medie a ratelor lunare se situeaza in jurul procentului de 17% pentru cele mai mari localitati urbane, inregistrandu-se valori dupa cum urmeaza: Timisoara – 18%, Sibiu, Ploiesti, Cluj si Brasov – 17%, Bucuresti – 16%.

Pe parcursul campaniei Scade Rata, BCR a distribuit in toata tara peste 150.000 de exemplare din Ghidul pentru imprumuturi responsabile. Acest indrumar a fost creat in parteneriat cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare (AURSF) pentru a promova principiile unei creditari responsabile si cresterea nivelului de eductie financiara a consumatorilor. Ghidul contine informatii, exemple si instrumente concrete pentru a lua decizii financiare mai bine informate.

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)