BRD a lansat serviciul de transfer de bani de la ATM.  Prin noul serviciu, clientii vor putea primi banii trimisi prin Western Union, avand posibilitatea sa efectueze tranzactia direct la unul din cele 1.500 de bancomate din reteaua BRD din intreaga tara. Banii primiti vor fi creditati direct in contul BRD cu card atasat al destinatarului. Banii pot fi trimisi de expeditor din intreaga retea globala a Western Union de aproximativ 520.000 de locatii ale Agentilor, din 200 de tari si teritorii sau din Romania. Serviciul de transfer de bani Western Union direct la ATM-urile din reteaua BRD permite primirirea banilor in Lei, Euro si USD.

„Extinderea optiunii clientilor in privinta modalitatilor de primire de bani este un exemplu al felului in care ne modernizam afacerea ca sa venim cat mai eficient in intampinarea nevoilor consumatorilor. Raspundem, astfel, apetentei romanilor de a folosi noile tehnologii in viata lor de zi cu zi, in linie cu strategia globala de evolutie a Western Union intr-o companie multi-canal, multi-produs. Ceea ce ne dorim este sa oferim clientilor, impreuna cu serviciul nostru clasic de transfer de bani, accesul digital la serviciile Western Union”, spune Gabriel Sorbo, Director Regional Western Union Italia, Spania, Romania, Grecia, Bulgaria, Portugalia, Malta si Cipru.
La nivel global, transferurile de bani Western Union account-based pe canalele electronice in cadrul bancilor au cunoscut o crestere de peste 50% in 2012.

„Implementarea acestui serviciu, impreuna cu partenerii nostri de la Western Union, confirma vocatia noastra de banca universala, capabila sa ofere servicii inovatoare, accesibile si cu valoare adaugata importanta. Serviciul de transfer de bani Western Union direct la ATM  se incadreaza in strategia BRD de lansare de noi servicii si de modernizare a unora deja existente pentru a oferi calitate si confort suplimentare clientilor nostri”, a declarat Elena Oprea, Director Executiv Adjunct, Marketing si Managementul Produselor, BRD – Groupe Société Générale.

Noul serviciu este o alternativa pentru operatiunile de transfer de bani efectuate la ghiseu. Accesul la acest serviciu direct de la bancomat 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, transparenta si evitarea timpului pierdut la cozi reprezinta principalele sale avantaje pentru clientii BRD si Western Union.

Un client BRD, detinator de card, efectueaza in medie 4 tranzactii pe luna la ATM-ul BRD, luand in considerare optiunile deja disponibile la terminalele BRD. Numarul tranzactiilor cu cardurile BRD la terminalele POS instalate la comerciantii clienti ai bancii a crescut cu 20% in semestrul I al anului 2013 fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Cum functioneaza noul serviciu de transfer de bani prin ATM

Clientii pot primi bani realizand tranzactia direct la un bancomat BRD prin cativa pasi simpli. Dupa demararea unei tranzactii clasice la bancomat, clientul trebuie sa opteze pentru ”Western Union” si sa introduca in sectiunea aferenta de pe ecranul bancomatului detaliile tranzactiei, asa cum i-au fost transmise de catre expeditor: numarul de control al transferului de bani (MTCN), valuta  si suma de bani. Apoi, banii sunt virati direct in contul clientului. in cazul in care banii primiti sunt in alta valuta decat cea a contului, suma va fi convertita in valuta contului. Clientul poate opta pentru retragerea imediata a sumei, in Lei sau isi poate utiliza direct cardul pentru efectuarea de plati.

Pentru a intra in posesia unui transfer de bani utilizand noul serviciu Western Union de Transfer de Bani la ATM, clientii trebuie sa detina un cont in Lei, Euro sau USD deschis la BRD – Groupe Société Générale cu un card valid atasat.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)