Aplicaţia BT Visual Help vine cu noutăţi care completează soluţiile de banking online ale Băncii Transilvania, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Opţiunile noi din BT Visual Help ajută clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoană fizică autorizată) pentru a primi indeminizaţia de șomaj.

Aplicaţia a fost dezvoltată de CallVU şi lansată acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltări noi pentru clienţii persoane fizice şi juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de acţiuni prin BT Visual Help. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaţionale cu care Banca Transilvania colaborează pentru a lansa experienţe digitale clienţilor. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienţii care iau legătura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidaţi către zona de self-banking.

Noutăţile BT Visual Help:

  • Posiblitatea înregistrării solicitării de amânare a plăţii ratelor la credite. Detalii despre facilităţile oferite de BT clienţilor persoane fizice şi juridice afectate de actualul context economic şi social pot fi consultate pe siteul băncii.
  • Înregistrarea solicitării pentru deschiderea unui cont PFA pentru primirea indemnizației de șomaj.
  • Descăracarea listei IBAN-urilor, necesară întocmirii dosarului pentru obținere șomaj tehnic;
  • Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Alte opţiuni prin BT Visual Help:

  • Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile;
  • Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT;
  • Sume blocate şi sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţii cu cardurile sau POS-urile altor bănci;
  • Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;
  • Informaţii despre conturi: IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR;
  • Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;
  • Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;
  • Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul băncii.

Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:

  • Apelearea numărului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT);
  • Selectarea opţiunii BT Visual Help;
  • Accesarea linkului primit prin SMS;
  • Autentificare;
  • Accesarea unei opțiuni din BT Visual Help.
Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)