Cresterea este cuvantul de ordine pentru piata cardurilor destinate companiilor, acolo unde majoritatea emitentilor a reusit, in primul semestru din 2012, sa-si consolideze portofoliile de produse bancare de profil. Practic, segmentul analizat este singurul palier care a generat o evolutie pozitiva pentru aproape toate bancile. In continuare, cei mai mari emitenti de carduri business (cu peste 50.000 de instrumente de plata active) sunt (…).

EXCLUSIV: Cate carduri business au emis bancile in 2012” este un articol inclus la categoria materialelor BankingNews disponibile contra cost. Analiza aduce in prim-plan amanunte privind numarul de carduri destinate persoanelor juridice din portofoliul a 10 banci autohtone (BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ING Bank, OTP Bank, Banca Comerciala Carpatica, Romanian International Bank, Intesa Sanpaolo Bank si Bank of Cyprus). Materialul de fata contine, intr-o pagina A4 format pdf. structurata si machetata intr-o forma accesibila si agreabila, o analiza privind evolutia numarului de carduri business in primele sase luni din 2012 fata de 31 decembrie 2011 si un top banci in functie de acest indicator.

Materialul de fata care valoreaza 4,99 euro si poate fi achizitionat accesand butonul “Cumpara”. Plata analizei se realizeaza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal. Articolul comandat va fi livrat prin email, in format PDF, de indata ce plata dumneavoastra a fost confirmata.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)