Incet-incet, fotbalul devine motor de crestere si pentru bancile autohtone, care au ales sa-si lege imaginea de sportul rege si sa lanseze produse co-branded cu diverse cluburi din Romania. Suporterii acestor echipe sunt tinta principala, institutiile de credit mizand pe dragostea lor pentru fotbal.

Cel mai utilizat produs bancar este cardul personalizat cu stema clubului, cu echipa, cu jucatorul preferat sau cu imagini din galerie. In prezent, persoanele care-si pot achizitiona un card co-branded cu echipa favorita sunt supoterii cluburilor Steaua Bucuresti, Dinamo Bucuresti, Petrolul Ploiesti si CFR Cluj. Cele doua banci detin in portofoliu asemenea carduri sunt BRD si Raiffeisen Bank.

BRD are cele mai multe instrumente de plata inrudite cu fotbalul. Cardul creat special pentru suporteri se numeste BRD MultiPass Suporter si este singurul produs bancar personalizat cu fotografia jucatorului preferat. Acesta functioneaza si ca abonament sau bilet de acces pe stadion, fiind echipat cu tehnologia contactless, care permite accesul la meci mai rapid si mai simplu.

Utilizatorii pot efectua toate tipurile de operatiuni, fiind un card de debit atasat unui cont curent in Lei, cu utilizare nationala si internationala. De asemenea, se pot realiza plati contactless la comerciantii din tara si din strainatate unde este afisata sigla MasterCard PayPass.

Cardul BRD se adreseaza suporterilor echipelor Dinamo Bucuresti, Petrolul Ploiesti si CFR Cluj, banca punand la dispozitia potentialilor clienti numeroase imagini care pot personaliza instrumentul de plata.

Raiffeisen Bank a ales o asociere cu cea mai iubita echipa de fotbal din tara noastra, respectiv Steaua Bucuresti. Cardul Raiffeisen Bank – Steaua le aduce suporterilor intrare gratuita la toate meciurile de acasa din campionatul intern ale echipei Steaua.

Practic, utilizatorii acestor carduri trebuie sa mearga cu cel putin o zi inainte de meci la casele de bilete cu cardul Raiffeisen Bank- Steaua si cu actul de identitate pentru a intra in posesia biletelor gratuite. Biletul este oferit la tribuna a 2-a.

Produsul oferit de Raiffeisen Bank le da posibilitatea suporterilor Stelei sa-si sustina echipa o data in plus. Practic, prin simplul fapt ca utilizeaza cardul, contribuie la dezvoltarea Centrului de Copii si Juniori. Raiffeisen Bank va dona lunar acestuia 0,5% din valoarea tranzactiilor efectuate cu cardul la comercianti si pe internet si 50% din taxa anuala de administrare a cardului.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)