#Dreptullabanking

Peste 4.000 de români și-au testat cunoștințele de educație financiară la metrou, iar scorul mediu de alfabetizare financiară a fost de 7,53. Aproximativ 22,5% dintre participanți au oferit răspunsuri corecte la peste 80% din întrebări și au fost desemnați câștigători. Astfel, 900 de participanți au câștigat abonamente Metrorex și/sau STB pentru o lună.

Băncile din România au demarat Campania “#Dreptullabanking îți aduce libertate de mișcare”

Românii au fost invitați, timp de o săptămână, să își testeze cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei #Dreptullabanking, campania băncilor din România dezvoltată cu sprijinul Asociației Române a Băncilor (ARB), la stația de metrou Universitate, până la data de 2 noiembrie 2022. Peste 4.000 de români și-au testat cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei “#Dreptullabanking îți aduce libertate de mișcare”.

Iți poți testa cunoștințele financiare pe www.dreptullabanking.ro

Asociația Română a Băncilor invită românii să-și testeze cunoștințele de educație financiară prin intermediul quiz-ului publicat online pe site-ul campaniei www.dreptullabanking.ro. Quiz-ul a fost dezvoltat special pentru campania #dreptullabanking și oferă utilizatorilor atât posibilitatea de a înțelege modul în care funcționează economia, băncile, produsele și serviciile bancare, precum și cum să își gestioneze banii sau să se protejeze de fraude.

Băncile din România vor continua să dezvolte programe pentru creșterea nivelului de educație financiară, dezvoltarea durabilă fiind dependentă și de gradul de educație. Comunitatea bancară consideră că este nevoie de o societate construită pe principiile sustenabilității cu un nivel solid de cunoștințe, inclusiv în domeniul financiar.

Acțiunea „Dreptul la Banking îți aduce libertatea de mișcare” este parte din campania #Dreptullabanking, lansată în anul 2020 din dorința de a crește gradul de conștientizare și de educație financiară în România.

Intră pe www.dreptullabanking.ro

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)