Clienții Patria Bank vor putea în curând să-și deschidă un cont și să achiziționeze produse non-credit, 100% online.

NAMIRIAL, un Furnizor de Servicii de Încredere care oferă soluții ce ajută companiile în procesul de transformare digitală, a anunțat astăzi extinderea parteneriatului început acum câțiva ani cu Patria Bank. Clienții Patria Bank vor putea în curând să-și deschidă un cont și să achiziționeze produse non-credit, 100% online, prin intermediul platformei digitale Patria Bank care integrează soluțiile certificate eIDAS oferite de Namirial printre care platforma de identificare video LiveID+, platforma de gestionare a tranzacțiilor digitale eSignAnywhere și semnăturile electronice calificate.

Patria Bank accelerează astfel procesul de transformare digitală prin implementarea de soluții sigure și de încredere care vor oferi persoanelor fizice modalități mai simple și inovatoare de a accesa produsele și serviciile oferite de bancă. În plus, angajații băncii vor putea utiliza serviciul de semnatură digitală, cu certificat calificat, pentru a semna documente interne precum și documente cu partenerii și furnizorii externi.

“În Patria Bank construim parteneriate pe termen lung cu parteneri care oferă servicii de înaltă clasă, tehnologie modernă, prietenoasă cu clienții și în conformitate cu reglementările specifice industriei. Suntem bucuroși să extindem parteneriatul cu Namirial pentru oferirea de servicii “de nivel următor” tuturor celor care doresc să acceseze simplu, de la distanță, servicii financiare, indiferent de zona în care trăiesc, urban sau rural. Parteneriatul va evolua în continuare pentru a susține clienții într-o călătorie digitală completă, cu o experiență facilă și prietenoasă, și astfel o gestionare optimă a vieții lor financiare.” a declarat Valentin Vancea, Director General Adjunct, membru în Consiliul Director al Patria Bank.

„Suntem încântați de încrederea pe care echipa Patria Bank o acordă parteneriatului cu Namirial și suntem încrezători că putem aduce expertiză (atât locală, cât și internațională) și soluții inovatoare în beneficiul clienților băncii. Continuând procesul de dematerializare pe care l-am început acum câțiva ani cu Patria Bank când am implementat semnătura electronică olografă biometrică, extindem acum gama de soluții pentru a facilita accesul clienților la produsele și serviciile pe care bancă le va oferi 100% online. Platforma digitală Patria Bank integrează platforma de semnare la distanță eSignAnywhere, soluția de identificare la distanță LiveID + și Serviciile de Încredere pe care le oferim în România în temeiul Regulamentului UE 910/2014 “, a adăugat Adrian Dinculescu, Managing Director, Namirial SRL.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)