Bancile isi informeaza clientii ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul joi, 1 iunie 2017, cu ocazia Zilei Copilului, precum si luni, 5 iunie 2017, de Sarbatoarea Rusaliilor. Exceptie fac unele sucursalele situate in centre comerciale sau mall-uri.

BCR isi informează publicul că sucursalele sale nu vor avea program cu publicul joi, 1 iunie 2017, cu ocazia Zilei Copilului, precum și luni, 5 iunie 2017, de Sărbătoarea Rusaliilor. Ca exceptie, unitățile BCR din centrele comerciale și mall-uri vor fi deschise, dar vor funcționa după programul acestora, iar activitatea va fi similară zilelor de week-end, nebancare.

Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.

ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:

  • prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator și tabletă;
  • la telefon, apelând gratuit serviciul Phone banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale, serviciu disponibil non-stop
  • prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:

  • Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
  • Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR;
  • Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:

  • 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
  • 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

Programul Banca Transilvania pentru zilele de 1, 4  si 5 iunie a.c.este urmatorul:

  • Joi, 1 iunie si duminica, 4 iunie, unitatile BT vor fi inchise. Exceptie fac unitatile din centrele comerciale, care vor fi deschise in intervalul 12.00-18.00;
  • Luni, 5 iunie, toate sediile BT vor fi inchise.

Unitatile BT din Italia vor functiona dupa acest program:

  • In 1 si 5 iunie a.c. unitatile BT Italia sunt deschise, insa nu se vor putea realiza operatiuni
  • In 2 iunie a.c. unitatile BT Italia vor fi inchise

Solutii alternative de plata/tranzactii:

  • BT24 Internet Banking si Mobile Banking
  • BT24 Facturi
  • Bancomate, POS-uri
  • E-mail Payments, SMS Payments

Detaliile de contact ale unitatilor BT sunt disponibile aici: https://www.bancatransilvania.ro/retea_unitati/.

Si in unitatile Raiffeisen Bank zilele de 1 si 5 iunie 2017 sunt nelucratoare, cu exceptia unitatilor din supermarket-uri sau mall-uri, anunta banca. De asemenea, call center-ul bancii va asigura asistenta permanenta pentru carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online si Clienti de Top.

În zilele de 1,4 si 5 iunie, numai unitatile BRD din unele centre comerciale vor lucra cu clientii; acestea îsi vor adapta programul la cel al centrelor comerciale respective.

Pe 1,4 si 5 iunie, Contact Center-ul BRD va avea disponibile urmatoarele servicii:

  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor MyBRD (Net si Mobile) / Multix / BRD@ffice

 

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)