Băncile comerciale îşi informează clienţii că unităţile sale nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26, decembrie 2018 şi 1,2 ianuarie 2019, cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă. Excepţie fac unităţile din centrele comerciale care vor funcţiona după un program special.

Banca Comercială Română își informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate vor avea următorul program cu ocazia Sărbătorilor de iarnă:

•    25, 26 decembrie 2018 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora
•    24 si 31 decembrie 2018 – program până la ora 16:00, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora
•    1, 2 ianuarie 2019 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora.

Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.

ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
–    prin Internet sau Mobile Banking (George sau Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator, smartphone și tabletă;
–    la telefon, apelând gratuit serviciul Phone banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale, serviciu disponibil non-stop
–    prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
–    Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
–    Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR;
–    Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
•    0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
•    021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

 

Programul Bancii Transilvania la finalului 2018 si inceputul anului 2019 este urmatorul, avand in vedere sarbatorile de iarna si pregatirea fuziunii BT – Bancpost, care va avea loc in 31 decembrie 2018:

BT sarbatori   24 Decembrie 2018: In centrele comerciale ne gasesti pana la ora 18.00, iar in restul unitatilor pana la 16.00.

25 Decembrie si 26 Decembrie 2018: La fel ca si tine mancam cozonaci, deci agențiile vor fi inchise.

31 Decembrie 2018 : Pana la 12.00 ne gasesti in toate unitatile.

31 Decembrie 2018, ora 23.00 – 2 Ianuarie 2019, sfarsitul zilei: BT24 Internet Banking si Mobile Banking vor functiona cu intreruperi.

1 si 2 Ianuarie 2019: Finalizam lista rezolutiilor si atunci agentiile vor fi inchise.

Ne cerem scuze pentru eventualul disconfort generat si multumim pentru intelegere.

 Prima zi lucratoare din 2019 la Banca Transilvania este 3 ianuarie.
Detalii contact Call Center: contact@btrl.ro; 0264 30 80 28

 

În zilele declarate sărbători legale (25 – 26 decembrie 2018, respectiv 1 – 2 ianuarie 2019), unitățile BRD nu vor avea program de lucru cu publicul.

Sunt exceptate agențiile din centrele comerciale, al căror program va fi stabilit prin adaptarea programului standard la cel agreat cu centrele comerciale.

Pe 24 și 31 decembrie 2018, unitățile BRD (cu excepția agențiilor din centrele comerciale) vor avea următorul program de lucru:

  • 24 decembrie 2018: 09:00 – 15:00
  • 31 decembrie 2018: agențiile vor fi deschise între orele 09:00 și 13:00. Unitățile mari (sucursale) vor avea program între orele 9:00 și 15:00

 

Echipa Contact Center-ului BRD va lucra, în această perioadă, conform programului de mai jos:

Data 24.12.2018 25.12.2018 26.12.2018 31.12.2018 01.01.2019 02.01.2019
Program de lucru 09:00-19:00 Nu lucrează Nu lucrează 09:00-19:00 Nu lucrează Nu lucrează

În afara intervalelor de lucru menționate, prin Contact Center vor fi disponibile și:

  • opțiunile automate de consultare sold/operațiuni
  • serviciile de urgență dedicate posesorilor de carduri

Cu excepția programului din perioada sărbătorilor de sfârșit de an, echipa MyBRD Contact se află la dispoziția clienților în fiecare zi, de luni până duminică între orele 08.00 – 22.00 pentru informații generale/subscrieri/suport produse și servicii BRD Groupe Societe Generale și operațiuni (plăți facturi/ transferuri intra și interbancare):

  • 0800 803803 (apel gratuit în reteaua Telekom)
  • +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal apelabil din țară și străinătate)
  • *BANCA (*22622 – apel cu tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)
  • e-mail: mybrdcontact@brd.ro.

 

Zilele de 25, 26 decembrie 2018  si 1,2 ianuarie 2019 sunt zile nelucratoare in unitatile Raiffeisen Bank, cu exceptia unitatilor din Mall-uri, Supermarket-uri sau reteaua Selgros. Serviciul de relatii cu clientii (call-center) va asigura asistenta permanenta pentru Carduri, Raiffeisen Online, Smart Mobile, SmartTel si Clienti de Top.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)