Magia Crăciunului își intră în rol. Urmează câteva zile de repaus binevenite. În România, Crăciunul este una dintre cele mai importante sărbători creștine, când celebrăm Nașterea Domnului.

Redacția publicației online www.BankingNews.ro vă transmite tuturor – cititori și colaboratori – cele mai frumoase și calde gânduri. Fie ca mireasma bradului proaspăt împodobit, colindele, portocalele, nucile și cozonacul cald să vă umple inimile de bucurie și sufletele de liniște.

Vă dorim un Crăciun Fericit, cu liniște și bucurie, alături de familie și prieteni! Pentru că principalul nostru rol este acela de a vă furniza, în timp real, informații utile, am ales să alcătuim un material cu date precise privind programul băncilor de sărbători. În felul acesta, puteți ști la ce agenții o să găsiți deschis în următoarea perioadă și, totodată, cum puteți intra în contact cu banca dumneavoastră în aceste zile.

În cele ce urmează, vă prezentăm pe rând programul anunțat de instituțiile de credit din țara noastră și detalii despre modalitățile pe care aceste bănci le pun la dispoziția clienților pentru a primi informații despre produse și servicii.

BCR

BCR informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26 decembrie 2016, precum și pe 1, 2 ianuarie 2017 (Sǎrbǎtori legale). Ca excepție, unitățile BCR din centrele comerciale și mall-uri vor fi deschise, dar vor funcționa după programul acestora, iar activitatea va fi similară zilelor de week-end, nebancare. Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.

ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Mai mult, prin intermediul serviciilor de digital banking, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare la distanta astfel:
* prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator si tableta;
* prin Mobile Banking, folosind aplicatia Touch 24 Banking BCR (disponibila pe iOS si Android);
* la telefon, apeland gratuit serviciul Phone Banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4021 407.42.00 pentru apeluri internationale, serviciu disponibil non-stop
* prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
* Asistenta de specialitate  în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
* Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
* Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:
* 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
* 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

BRD

Pe 24 decembrie, toate unitatile care au în mod normal program de lucru în zilele de sâmbătă vor fi deschise între orele 9:00 și 13:00. Pe 25, 26 decembrie 2016 si 1, 2 ianuarie 2017, unitatile BRD vor fi inchise (cu exceptia anumitor agentii situate in centrele comerciale). Pe 27, 28, 29 si 30 decembrie 2016, unitatile BRD vor avea program normal de lucru. Pe 31 decembrie 2016, sunt deschise unitatile BRD din centrele comerciale. Clientii bancii vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 26.000 de POS-uri instalate la comercianti.

BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet si mobile banking, precum si prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit in reteaua Telekom), 021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate), si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone). MyBRD Contact va functiona, pe 24 si 31 decembrie 2016, intre orele 8:00 si 14:00.

Pe 25 si 26 decembrie 2016 si 1 si 2 ianuarie 2017 vor fi disponibile optiunile automate de consultare sold/operatiuni si serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor MyBRD (Net si Mobile), MultiX, BRD@ffice.

Banca Transilvania

În 24 decembrie și 31 ianuarie, Banca Transilvania te așteaptă în unitățile din malluri și din anumite centre comerciale. De Crăciun (25 si 26 decembrie) și de Anul Nou (1 și 2 ianuarie 2017) sediile nostre vor fi închise.

Daca ai nevoie de ajutor, poți contacta instituția de credit la numerele: 0264.30.80.28; 0264.594.337; 0800802273; contact@bancatransilvania.ro sau pe http://intreb.bancatransilvania.ro/.

Raiffeisen Bank

Zilele de 25-26 decembrie 2016 și 1-2 ianuarie 2017 sunt zile nelucratoare pentru agențiile Raiffeisen Bank, cu excepția unităților din centrele comerciale care au program special. În plus, aceste agenții și-au adaptat programul și în zilele de 24 și 31 decembrie 2016.

Departamentul Servicii Clienți (Call Center) va asigura asistența permanentă pentru urgențe Carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienti de Top și FWR.

Alpha Bank

Unitățile băncii vor fi închise pe 26 decembrie 2016 și 2 ianuarie 2017. Alpha Point va avea program cu publicul în funcție de programul de lucru al centrelor comerciale unde sunt plasate.

Pentru a contacta instituția de credit, în intervalul 8:30 – 20:30, de luni până vineri, aveți la dispoziție Tel Verde: 08008 alpha (08008 25742) – apel gratuit,   *alpha (*25742) – în rețelele Orange și Vodafone. Pentru apeluri internaționale, în intervalul 8:30 – 20:30, de luni până vineri, puteți suna la (021) 455.99.99 sau la
Asistență și urgențe carduri: (021) 319.93.50, disponibil 24 de ore din 24.

Bancpost

Luni, 26 decembrie 2016 şi luni, 2 ianuarie 2017 sunt zile de sarbatoare legala si, prin urmare, nelucrătoare în rețeaua Bancpost, cu excepția Agenției Mall Băneasa care va avea închis duminică, 25 Decembrie 2016 și duminică, 01 Ianuarie 2017. Luni, 26 decembrie 2016 și luni,02 ianuarie 2017 între orele 10-19 și Sambata, 31 decembrie 2016 între orele 10-18 se va opera depuneri de numerar in cont, operațiuni la casa de schimb valutar și transferuri Western Union.

Toate terminalele Bancpost (ATM-uri, POS-uri si Expres de Plati amplasate in zonele Deschis 24 Ore) vor funcționa normal. Serviciile Fastbanking și FastMobile vor fi de asemenea funcționale, însă toate tranzacțiile aprobate de client în aceste zile se vor procesa incepand cu urmatoarele zile bancare lucratoare, adica 27.12. 2016 si respectiv 03.01.2017.

Banca Românească

Sucursalele Băncii Românești de pe întreg teritoriul României vor avea program normal de lucru cu publicul în zilele de 23, 27, 28 și 29 decembrie 2016 și 3 ianuarie 2017, în intervalul 09.00 – 16.30, și program redus în data de 30 decembrie 2016 între orele 09.00 -14.00.

Zilele de 24, 25, 26 și 31 decembrie 2016 și 1-2 ianuarie 2017 vor fi nelucrătoare pentru punctele de lucru cu clienții Băncii Românești.

Banca Românească a luat toate măsurile necesare pentru ca rețeaua de bancomate să funcționeze fără probleme în toată această perioadă, iar serviciul de asistență de urgență pentru deținătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, la numarul de telefon +4 021.304.81.00.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)