Bancile si-au anuntat programul de sarbatori. Cea mai mare parte a unitatilor sunt inchise in zilele declarate libere. Reteaua BRD va functiona conform programului normal de lucru in perioada Sarbatorilor de sfarşit de an, cu exceptia zilelor nelucratoare – marti 25 şi miercuri 26 decembrie 2012, respectiv marti 1 şi miercuri 2 ianuarie 2013, cand nu vor avea program de lucru cu clientii.
Agentiile BRD – Groupe Société Générale din marile centre comerciale din tara (Carrefour, Kaufland, Cora, Auchan, Euromall, Baneasa Shopping City etc) vor functiona şi in zilele de 26 decembrie 2012 şi 2 ianuarie 2013, potrivit unui program special, afisat la sediul fiecarei unitati. Agentiile Bran si Poiana Brasov vor functiona in zilele de 26 decembrie 2012 si 2 ianuarie 2013 intre orele 10.00 si 14.00. Agentia din aeroportul Henri Coanda (Visa Tax) va avea program non stop.
Clientii BRD vor avea, de asemenea, la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri şi 20.000 de POS-uri instalate la comercianti.

 

BCR isi informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in zilele de 25 si 26 Decembrie 2012 si 1 si 2 Ianuarie 2013 (Sarbatori legale). Pe 24 si 31 decembrie 2012 unitatile BCR vor avea program normal. BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM).

In aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24 , ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – circa 2.400 de bancomate.

Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
• prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
• prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit Contact Center, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil 24/7
• prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
– de la orice calculator, accesand 24banking.ro
– de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m24banking.ro
• prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau la terti.

In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii:
• Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile), disponibil 24/7
• Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri, disponibil 24/7
• Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00

Numarul de telefon InfoBCR:
• 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau 021 407 42 00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
• 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabil din orice retea din tara si din strainatate, taxabil la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.

 

 

Raiffeisen Bank anunta ca zilele de 25, 26 Decembrie 2012 si 1, 2 Ianuarie 2013 sunt zile nelucratoare in unitatile bancii, inclusiv pentru Call Center, cu exceptia unitatilor din cadrul hypermarket-urilor si a  mall-urilor. Call Center-ul bancii va asigura asistenta permanenta pentru Carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienti de Top si FWR. Pe 24 si 31 decembrie 2012 agentiile Raiffeisen Bank vor avea program normal, cu exceptia unitatilor din hypermarket, mall-uri si Selgros.

Programul unitatilor care functioneaza in mall-uri, hypermarket-uri si Selgros (Bucuresti) sunt  inchise in prima zi de Craciun si in prima zi a anului. Exceptie face agentia din Afi Cotroceni ce va fi deschisa intre orele 14.00-22.00, in ziua de 25 decembrie si 1 ianuarie.

 

Programul Bancii Transilvania pentru finalul acestui an si inceputul lui 2013 va fi urmatorul:
– 24 dec. 2012: 9.00 – 17.00 (sucursale, agentii)
– 25 – 26 dec. 2012: Inchis
– 27 – 28 dec. 2012: 9.00 – 18.00 (sucursalele), respectiv 9.00 – 17.00 (agentiile)
– 29 dec. 2012: 9.30 – 12.30 (doar anumite unitati BT sunt deschise)
– 30 dec. 2012 – 2 ian. 2013: Inchis (doar anumite agentii din centre comerciale vor fi deschise in 30 si 31 decembrie)Serviciul Call Center al Bancii Transilvania – Carduri si Comercianti – va functiona non-stop pe intreaga perioada a sarbatorilor.

 

Bank Leumi Romania nu va avea program cu publicul in zilele de 25 și 26 decembrie 2012 și 1 și 2 ianuarie 2013 (zile declarate sarbatori legale).  Luni, 24 decembrie 2012 și luni, 31 decembrie 2012, toate unitatile Leumi vor fi deschise și vor avea program normal. Lista cu sucursalele și ATM-urile Leumi este accesibila clientilor pe www.leumi.ro.
Prin Leumi Online, serviciul de internet banking, asiguram 24/24 și 7/7 acces la resursele proprii:  vizualizari de cont sau de sold real pe card, plati in lei sau valuta, schimburi valutare, depozite.

 

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)