Pe 17 august a inceput cea de-a doua etapa a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati 2015, etapa de jurizare (votare). Dupa verificarea eligibilitatii celor 134 de proiecte inscrise pana la 1 august in aceasta editie a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati, au fost respinse 26%. In cea de-a doua etapa s-au calificat 99 de proiecte, 74% din cele inscrise. Cele 99 de proiecte sunt supuse votului public incepand de astazi pana pe 11 septembrie ora 17.00, potrivit iLikeBanking.ro

Proiectele finaliste vin din 36 de localitati – Aiud, Alba Iulia, Arad, Pitesti, Bacau, Onesti, Marghita, Oradea, Botosani, Brasov, Bucuresti, Nehoiu, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Targoviste, Galati, Targu Jiu, Miercurea Ciuc, Toplita, Orastie, Petrosani, Slobozia, Iasi, Otopeni, Voluntari, Baia Mare, Reghin, Targu Mures, Ploiesti, Zalau, Agnita, Sibiu, Radauti, Timisoara, Ramnicu Valcea si Focsani – si aproape jumatate dintre ele (41%) sunt din Bucuresti.

Distributia proiectelor pe domenii arata astfel: 57 % pe servicii sociale, 14% servicii de sanatate, 14% educatie financiara si 15% ecologie urbana.

Cum putem vota un proiect?

Pana pe 11 septembrie 2015, orele 17:00, puteti vota un singur proiect, o singură data, astfel:

  • Accesati raiffeisencomunitati.ro si intrati in pagina Program de granturi
  • Daca nu aveti cont de utilizator pe platforma, dati click pe „Creeaza-ti un cont” pentru a va inregistra;
  • Dupa autentificare cu user si parola, se va deschide o pagina cu proiectele supuse votului;
  • Puteti vedea si harta proiectelor, grupate pe judete (prin click pe un judet, se deschide lista proiectelor din acel judet);
  • Pentru a vota, apasati butonul „Voteaza” din dreptul proiectului preferat;
  • Pentru a vedea detaliile unui proiect, dati click pe titlul proiectului;
  • Puteti vota un singur proiect, iar votul, odata inregistrat, nu se mai poate anula de catre utilizator.

 

Integral pe www.iLikeBanking.ro

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)