Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank face primul pas spre generatia viitoare de agentii bancare
Share
Notification Show More
Latest News
Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul
Stiri de top
STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate
Stiri de top
Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus
Stiri de top
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank face primul pas spre generatia viitoare de agentii bancare
Stiri de top

Raiffeisen Bank face primul pas spre generatia viitoare de agentii bancare

Gabriela Dinu
Last updated: 28/09/2018 13:25
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank lanseaza un nou model de agentie bancara, cu servicii complete si de calitate si deschide prima sa unitate intr-un spatiu generos, in AFI Cotroceni Mall.

Agentia, deschisa la mijlocul lunii septembrie, deserveste toate segmentele de clienti de la companii mari si medii pana la persoane fizice. Este primul pas pe care il face Raiffeisen Bank spre generatia viitoare de agentii, bazata pe un concept nou de face banking, intr-o formula deshisa, transparenta si inedita „de shoping mall”.

Noua unitate bancara are fluxuri de lucru rapide intr-un spatiu deschis, cu un design modern si ii invita pe clienti la o interactiune rapida si placuta cu banca.raiff 2

„Banca este interesata sa fie acolo unde sunt si clientii sai, cat mai la indemana lor, dar si intr-o locatie deschisa si prietenosa, adaptata evolutiei asteptarilor clientilor si spatiilor in care ne aflam. Astfel, am regandit si am reproiectat agentia noastra din AFI Cotroceni pentru a testa preferintele si raspunsul clientilor nostri la spatiul pe care il oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci si a interactiunii personalului bancii cu clientii, pentru a le oferi o experienta “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vanzari si Service la Raiffeisen Bank.

Noul model de agentie beneficiaza de:

• o zona de autoservire 24 de ore din 24;
• ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informații de reglementare, birou electronic de informații;
• birouri deschise pentru consultanta;
• sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe;
• hub multifunctional (zona de” back office”) – care va fi utilizat de personal pentru pregatirea interctiunilor cu clientii;

Mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra in procesul de adaptare la noul concept in perioada urmatoare.

raiff 1Banca va continua investitiile substantiale in procesul de digitalizare si simplificare, pentru a oferi produse si servicii bancare accesibile, rapide si usor de inteles. Aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale.
La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajati, 433 de agentii in toata tara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) si 210 de masini multifunctionale. Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.600 de corporatii.

You Might Also Like

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

TAGGED: banca, agentie, digitalizare, Gabriela Mateescu, AFI, Raiffeisen Bank
Gabriela Dinu 27/09/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Guvernul a modificat Legea Insolvenței. Gabriel Biriș: Așa cum ne-au obișnuit, au făcut asta fără consultări, în dispreț total față de lege
Next Article La Banca Transilvania se pot efectua operațiuni cu numerar în lei moldoveneşti
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

9 ore ago

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

10 ore ago

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

3 zile ago

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?