Raiffeisen Bank a publicat Raportul de responsabilitate corporativa pentru anul 2014. Este cel de-al saselea raport de CSR al companiei, raport de autoevaluare, non- financiar. Raportul de responsabilitate corporativa al Raiffeisen Bank apare cu o periodicitate anuala (ultimul raport emis în mai 2014 pentru activitatea din 2013), iar informatiile din prezentul raport au fost colectate pentru perioada 1 ianuarie 2014 – 31 decembrie 2014.

Acesta reprezinta o analiza de responsabilitate corporativa exclusiv pentru activitatea non-financiara a Raiffeisen Bank Romania din 2014, care nu cuprinde informatii sau aspecte specifice subsidiarelor sale. Acest raport este o autoevaluare a modului în care Raiffeisen Bank si-a desfasurat activitatea non-financiara pe parcursul anului 2014, fara a fi auditat extern.

Scopul si valorile dupa care se ghideaza banca

Raiffeisen Bank crede cu tarie în dezvoltarea sustenabila a societatii, fiind în permanenta preocupata de îmbunatatirea educatiei financiare în randul tinerilor, de o mai buna cunoastere a artei si culturii romanesti, precum si de promovarea unui mediu mai curat si a unui stil de viata sanatos.

”Suntem constienti de rolul important pe care-l avem în comunitate, deservind aproximativ doua milioane de clienti din toata tara, astfel ca actionam cu responsabilitate pentru a influenta pozitiv comunitatile în care ne desfasuram activitatea. De asemenea, ne implicam tot mai activ în sustinerea si dezvoltarea voluntariatului, oferind angajatilor o zi pe an pentru participarea la programe care sa corespunda cu valorile lor si ale bancii”, se precizeaza in raportul Raiffeisen Bank.

 

Steven van Groningen:  Pentru anul 2015, educatia financiara a populatiei de toate varstele ramane o prioritate.

“Ma bucur sa punem la dispozitia grupurilor interesate de activitatea Raiffeisen Bank al saselea raport de responsabilitate corporativa. Asa cum v-am obisnuit deja, raportam dupa doua metodologii care, credem noi, ofera o imagine completa, impreuna cu raportul anual financiar, asupra activitatilor in care banca este implicata: metodologia London Benchmarking Group (LBG), care detaliaza investitiile noastre comunitare si impactul lor in societate, precum si metodologia Global Reporting Initiative (GRI), care ofera informatii detaliate despre activitatea noastra operationala. |ncepand cu acest raport, urmam recomandarile celei mai noi versiuni a metodologiei, GRI 4.

Pentru anul 2015, educatia financiara a populatiei de toate varstele ramane o prioritate. De asemenea, vom continua sa promovam transportul urban alternativ, pe biciclete, precum si sportul de masa, ca stil de viata sanatos. Vom continua sa promovam arta si cultura romanesti prin sustinerea unor evenimente culturale de buna calitate. Ne vom incuraja colegii sa participe ca voluntari in comunitatile lor si sa impartaseasca din experienta si cunostintele pe care le-au dobandit. De asemenea, vom continua sa investim in profesionalizarea angajatilor nostri, dar si in dezvoltarea lor personala, pentru o viata mai echilibrata si mai fericita.

Vom continua sa finantam populatia si companiile romanesti, urmand aceeasi politica prudenta si sustenabila reflectata in rezultatele noastre financiare si consecventi principiului de a oferi clientilor solutiile potrivite pentru ei, nu produse financiare de care acestia nu au nevoie. Nu in ultimul rand, vom continua sa analizam toate oportunitatile de conservare a resurselor, mai mici sau mai mari. |n concluzie, vom urma misiunea noastra, sa sprijinim dezvoltarea de comunitati sustenabile si prospere, sa intelegem nevoile clientilor si sa le oferim siguranta, consultanta si servicii financiare usor de folosit. Am incredere ca, si cu ajutorul dvs., al celor interesati de acest raport, putem imbunatati diferite aspecte ale activitatii noastre. Va incurajez sa ne trimiteti sugestiile si ideile dvs”, este mesajul sefului de la Raiffeisen Bank.

CITESTE RAPORTUL AICI!

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)