Banca Transilvania, liderul pietei cardurilor, lanseaza Stickerul BT Pay, o premiera in Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis de banca. Orice obiect pe care este aplicat stickerul devine astfel un mijloc de plata a  cumparaturilor la comercianti.

Stickerul, Bratara si Ceasul BT sunt accesoriile de plata contactless din Colectia BT Pay, colectie pe care clientii bancii o au la dispozitie pentru cumparaturi in tara si in strainatate

Detalii despre Stickerul BT Pay:

Se aplica pe o suprafata uniforma, cum ar fi telefonul sau portmoneul.
Emiterea este 30 de lei, administrarea este de 15 lei/an, iar comisionul este zero pentru cumparaturile facute la comerciantii din Romania si din strainatate.
Daca suma platita este de pana la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.
Clientii Bancii Transilvania pot comanda online stickerul sau venind in oricare dintre sediile BT, urmand sa intre in posesia acestuia in aproximativ cinci zile.
Un serviciu complementar stickerului este SMS Alert, cu ajutorul caruia se primesc pe telefon informatii despre tranzactiile realizate cu stickerul sau cu alte instrumente de plata cu acces la contul curent. Abonamentul SMS Alert poate fi solicitat prin BT24 Internet Banking, telefonic (Call Center: 0264.30.80.28) sau in oricare dintre sediile BT.
Persoanele care nu sunt clienti BT, dar doresc un astfel de sticker, este necesar sa deschida mai intai cont curent la Banca Transilvania, iar acest lucru se poate realiza  inclusiv online.

„Prin lansarea Stickerului BT Pay continuam sa oferim alternative de plata practice, rapide si moderne.

oana-ilasAvem incredere ca va fi un accesoriu apreciat, pe fondul cresterii apetitului pentru colectia BT Pay, precum si a numarului de plati contactless. Aproximativ 20% dintre platile cu cardurile BT sunt contactless, ceea ce inseamna o crestere cu peste 450% in 2017 fata de 2016.” – declara in cadrul comunicatului de presa, Oana Ilas, Director Coordonator, Directia Dezvoltare si Management Produse Retail, Banca Transilvania.

Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din Romania, cu 3 milioane de carduri in portofoliu. Cu peste 20% din piata, BT este, de asemenea, lider in ceea ce priveste volumele tranzactionate cu cardul, potrivit comunicatului de presa.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)