Sucursala Centrală a Vista Bank își întâmpină de acum clienții într-un sediu complet modernizat conform noului concept de sucursală al băncii. Noul design a fost special conceput pentru a facilita dialogul dintre clienți și personalul bancar, a crea o atmosferă relaxată și confortabilă, simplificând totodată fluxurile operaționale, spune banca.

Au fost amenajate zone de discuții și prezentare interactivă în care clienții pot beneficia de consiliere personalizată, un corner de self-banking de unde clienții pot accesa oferta băncii, aplica pentru produse și servicii sau efectua operațiuni bancare prin intermediul online banking, iar sistemele de informare au fost modernizate prin instalarea de monitoare LED și videowall-uri.

Vista Bank deține o rețea de 31 de sucursale, din care 10 în București și 21 în principalele orașe din țară. În toate unitățile Vista Bank clienții beneficiază de manageri dedicați, pregătiți să le ofere servicii personalizate și soluții financiare cu valoare adaugată.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)