Revista BIZ a publicat un TOP cu 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012. Borsec conduce topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat in cadrul conferintei BrandRo.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti pentru al treilea an consecutiv. Masurarea nu s-a facut din perspectiva financiara, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.

In acest context, de “afectivitate” fata de cititorii BankingNews.ro, va aspunem ca romanii au plasat in acest top si primele 3 banci din Romania: BCR, BRD si Banca Transilvania. Plasate in TOP 30, acest lucru ne indeamna sa credem ca romanii au investit ceva “incredere si afectivitate” in cele 3 branduri romanesti, beneficiind de o imagine buna.

 

Iata topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti si prezenta in top a celor trei banci: BCR, BRD si Banca Transilvania

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)