ZeList a publicat in aceasta saptamana un top cu cele mai mediatizate banci din anul care a trecut. In analiza sectorului financiar-bancar in social media din Romania sunt prezentate informatii cantitative despre vizibilitatea principalelor institutii din Romania, a societatilor de investitii financiare, a celor mai importante companii de asigurari si a principalilor bancheri, precum si raportarea acestora la concurenta in functie de numarul aparitiilor si numarul de vizualizari estimate generate de acestea.

In urma realizarii analizei au fost evidentiate urmatoarele concluzii:

BCR ramane cea mai mare banca din Romania si in social media: este cea mai mentionata institutie bancara dintre cele analizate, generand aproximativ 20% (19,34%) din totalul aparitiilor corelate domeniului bancar; pe locul secund regasim Unicredit Tiriac Bank cu 17,78%, iar pe locul 3 CEC Bank cu 10,99% urmat la “mustata” de Banca Transilvania cu 10, 58%.

[quote_left]NOU: “Bilantul bancilor in 2011 pe piata de fonduri europene” – o analiza prezentata in exclusivitate de BankingNews despre finantarile acordate anul trecut de BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac Bank, CEC Bank si Garanti Bank. Pentru detalii click aici![/quote_left]Cele mai vizibile institutii financiare
BCR –  16.972 mentionari in presa
UNICREDIT – 15.157
BANCA TRANSILVANIA – 8.507
CEC BANK – 7.505
ING BANK  – 7.353
RAIFFEISEN BANK – 6.115
BRD – 2.864
ALPHA BANK – 2.745
BANCPOST – 2.213
VOLKSBANK – 2.057
RBS BANK – 1.999
PIRAEUS BANK – 1.310
OTP BANK – 1.057
CITI BANK – 912
BANCA ROMANESCA – 896

Studiul ZeList releva ca aproape o treime din mentionarile BCR au fost realizate prin intermediul retelelor sociale. ASTRA Asigurari se afla pe primul loc in topul discutiilor romanilor in materie de companii de asigurari iar SIF Oltenia este cea mai vizibila societate de investitii financiare in mediul online.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)