Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, lansat ieri de Revista BIZ, are la baza un studiu  realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si cuprinde si cele mai cunoscute 4 banci din Romania: BRD, BCR, Banca Transilvania si CEC Bank.

Prima in Top este BRD, pe locul 24, urmata de BCR – locul 27, Banca Transilvania – locul 31 si CEC Bank pe pozitia 40. Bancile afectate de criza si relatia cu clientii, au suferit la capitolul imagine.

Practic, caderea spectaculoasa o intalnim la CEC Bank si BCR. Daca anul trecut CEC Bank era pe locul 29, in 2013 ajunge pe 40. Nici BCR nu mai urca in top si cade de pe locul 18 pana pe 27. Cea mai mica scadere o au BRD si banca Transilvania, doar 3 locuri, de pe locul 21 in anul 2012, ajunge pe 24 in acest an, si – respectiv – de pe pozitia 28 pe locul 31.

” BrandRo – Cele mai puternice 50 de branduri romanesti, demersul nostru curajos inceput in urma cu patru ani, a prins radacini. A luat amploare. In fiecare an, cartea si topul sunt asteptate cu interes atat de consumatori, cat si de companiile care au inceput sa inteleaga ca puterea unui brand consta in perseverenta si o strategie pe termen lung. Mai mult ca oricand, consumatorul se intoarce catre brandurile romanesti si incepe sa aprecieze unicitatea si valoarea unui astfel de produs.” declara Marta Usurelu, redactor-sef  Biz.

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)