Profitul  UniCredit Tiriac Bank a stagnat in primul semestru, la 27 de milioane de euro, dupa ce scaderea profitului operational a fost compensata de reducerea cheltuielilor cu provizioanele. Volumul creditelor acordate de UniCredit pe piata din Romania a crescut cu 5,5% in primul semestru, de la 4,45 miliarde euro la mijlocul anului trecut la 4,7 miliarde de euro. La finele anului 2014, grupul inregistra pe piata locala un sold al creditelor de 4,6 miliarde de euro.

Depozitele atrase de la clientí totalizau 3,26 miliarde de euro, in urcare cu 8,4% raportat la iunie anul trecut. La finele anului precedent, depozitele totalizau 3,64 miliarde de euro.

Veniturile operationale ale grupului in Romania au coborat cu 5,1%, de la 177 milioane de euro in primele sase luni ale anului trecut la 168 milioane de euro in acelasi interval al anului in curs. Veniturile nete din dobanzi au coborat cu 2,4%, la 98 milioane de euro, in timp ce operatiunile de trading au generat venituri nete de 37 de milioane de euro, cu 12% mai mici ca in prima jumatate din 2014.

In acelasi timp, costurile operationale au coborat cu 1,2%, la 79 de milioane de euro.

Grupul italian a raportat astfel pentru Romania un profit operational de 89 de milioane de euro, in scadere cu 8,2% fata de 97 de milioane de euro in aceeasi perioada a anului anterior.

Rezultatul operatíunilor locale a fost sustinut de reducerea cheltuielilor cu provizioanele, de la 60 de milioane de euro in primele sase luni ale anului trecut la 51 milioane de euro.

La sfarsitul lunii iunie, UniCredit avea 184 de sucursale in Romania, la fel ca la finele anului si in scadere cu o unitate fata de aceeasi luna a anului anterior.

Grupul italian este prezent in Romania prin UniCredit Tiriac Bank si subsidiarele sale UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM, Pioneer Asset Management si UniCredit Business Integrated Solutions.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)