CEC Bank a obtinut majorarea plafonului de garantare aferent programului Prima Casa cu suma de 144.000.000 lei. Clientii bancii vor beneficia in continuare de unul dintre cele mai competitive produse de pe piata, la un cost total actual (DAE) de doar 4,31%* p.a. Creditul se acorda pe o durata de finantare de pana la 30 de ani, cu o perioada de gratie de maximum 180 de zile. Aportul propriu este de minimum 5% din pretul de achizitie/costul de construire a locuintei, conform prevederilor legale.
Creditul oferit de CEC Bank este cel mai bun produs din piata – cel mai mic DAE

“CEC Bank este un partener de traditie al programului Prima Casa, oferind inca din primul an unul dintre cele mai avantajoase produse de pe piata. Vanzarea creditului „Prima noastra casa” de la CEC Bank a cunoscut o evolutie pozitiva, in ultimii doi ani inregistrandu-se dublarea portofoliului fata de anii anteriori. Prin aceasta noua majorare a plafonului de garantare, CEC Bank continua sa puna la dispozitia clientilor sai o solutie completa si avantajoasa de finantare pe segmentul imobiliar”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Creditul “Prima noastra casa” dezvoltat de CEC Bank ofera o serie de beneficii suplimentare, precum furnizarea gratuita pentru primele trei luni a serviciului de Internet Banking, ce permite atat vizualizarea situatiei creditului, cat si efectuarea de operatiuni curente, in conditii de confort si siguranta. De asemenea, fara a fi necesare documente suplimentare, clientii pot solicita si cardul de credit CEC Bank cu dobanda introductiva actuala de doar 2,33% p.a. (ROBOR 3M + marja 0%) pentru primele 6 luni si DAE total de 17,29%** p.a.

Informatii suplimentare despre creditul “Prima noastra casa” pot fi obtinute apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al Bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii dedicate finantarilor persoane fizice.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)